שביתות במשק: סכסוך עבודה בהוט מובייל

    יוסי אשר No Comments on שביתות במשק: סכסוך עבודה בהוט מובייל
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סכסוך העבודה שהוכרז בחברת הוט מובייל נוגע לעניינם של 550 עובדים בחברת הוט מובייל. העילה לסכסוך היא התנכלות המעסיק כלפי העובדים במסגרת התארגנות ראשונית וניסיונות לסכל את ההתארגנות תוך נקיטה בצעדי הפחדה תוך התנהלות בריונית.

    משמעות ההכרזה על סכסוך העבודה הינה כי בתוך שבועיים מהיום, דהיינו החל מה-14 במאי, יוכלו עובדי החברה לנקוט בעיצומים ולהחריף את הצעדים הארגוניים.

    כזכור, עובדי החברה התאגדו בהסתדרות כבר בתחילת החודש, כאשר למעלה ממחציתם חתמו על טפסי ההצטרפות. במקביל להכרזה על היציגות, בוצעו מספר פניות אזהרה מההסתדרות להנהלת החברה, זאת על מנת להתריע בפני הדרג הבכיר על ביצוע פעולות בלתי חוקיות, לכאורה, אשר נועדו לסכל את מהלך ההתארגנות.

    אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אמר היום: "ההסתדרות תמשיך לעמוד בנחישות לצדו של כל עובד מתארגן. אני קורא לישעיהו רוזנברג, מנכ"ל החברה, לכבד את זכויות העובדים ולפתוח במו"מ לשם הסדרת מכלול תנאי העסקתם בהסכם קיבוצי".

    חגי גנש, יו"ר ועד הפעולה: "צר לנו שהנהלת החברה מתנהלת באופן הזה. כל מבוקשנו היא הכרה בהתאגדות העובדים וכניסה למו"מ על הסכם קיבוצי כשאר החברות הסלולריות".



    0 תגובות